La nostra pàgina web utilitza cookies pròpies i de terceres persones per a personalitzar la navegació i millorar els seus serveis mitjançant les anàlisis dels hàbits de navegació. Si continua navegant, vostè accepta el seu ús de conformitat amb la nostra Política de cookies.
És el més important de l’espectacle. De fet, una vedette que forma part d’un espectacle, es converteix en l’espectacle. El seu nom, conscientment o inconscientment, segresta el sentit de tot. Sovint, l’art és un acte d’inconsciència. Un acte de rebel·lió contra allò establert. Una fuga. Un desafiament contra allò que ja coneixem. Sovint, l’art posa en dubte el seu propi temps, el fragmenta i n’ofereix interpretacions inèdites que, pel seu temps, no són oportunes. Són intempestives. Sovint, l’art és un acte intempestiu. De vegades, l’artista és també una persona intempestiva i inconscient. Prou inconscient per a inventar-se un camí propi. Un camí que transgredeix el sistema. Que el travessa.
La nostra vedette és una d’aquestes artistes, o vàries. És una dona del nostre temps. En escena cinc intèrprets de tres generacions diferents construeixen les versions d’aquesta artista del segle XXI. Una jove i talentosa actriu, una violinista apasionada, una ballarina retirada, l’assistent de direcció aspirant a actor i la diva de la cia, totes cinc persones podrien ser la nostra vedette, i totes ho són. PASSAR REVISTA està formada per una sèrie de quadres escènics que ens mostren la vida viscuda des de l’espectacularitat, la transgressió, i l’art. Una història contemporània que varia segons qui l’expliqui. Reconstruccions (o desconstruccions) d’una vida que podria haver estat la de Raquel Meller, de Janis Joplin, la de Marina Abramovic, Pina Bausch, d’Amy Whinehose, o la Rosalia.
11:30 Obertura de portes
12:00 Inici